15. veebruar 2014

Kiri parimale sõbrale

Kiri parimale sõbrale

Omades palju häid sõpru, tahan sõbrapäeval väljendada erilist tänu ja austust Sulle, parim sõber.
Ma ei teadnud Sinu olemasolust midagi, ei tundnud Sind. Arvasin, et kõik oleneb minu tublidusest ja ka juhuste kokkulangemisest. Kui haigestun, siis võin loota vaid arstidele. Peale abielu purunemist ei suutnud enam kedagi usaldada ja end mõnega uuesti siduda. Tundsin sageli elu mõttetust ja üksindust.

Olukord muutus peale Sinuga kohtumist. Sina andsid mulle võimekuse kõik halb unustada ja neile andestada, kes mulle halba olid teinud. Sa andsid mulle seesmise rahu ja rõõmu elust. Ma ei tunne enam kunagi üksindust. Sa tegid mulle teatavaks elujuhised. Olen kogenud Sinu imelist abi paljudes olukordades. Olen mõistmas külvi ja lõikuse seaduse tõelisest olemusest. Ükski ei peaks arvama, et tehes teistele kurja, ta ise lõikab enda jaoks head. Keegi ei saa olla armastatud, kui ta ise vastu ei armasta. Teistele andestades, saad ise andestuse oluliseks.

Sina andsid mulle uue pehme südame ja ma vaatan inimesi nüüd nagu Sinu silmadega. Minu sees on suur kaastunne nende inimeste vastu, kes põlgavad sõprust Sinuga ja on isenda meelest targad, tehes seejuures rumalaid tegusid. Tänan Sind, kallis Jeesus Kristus, et nagu mind, nii oled kõiki teisi valmis oma sõbraks võtma ja lepitama Loojaga.

Saadud uus elu on elamist väärt!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar